torstai 9. helmikuuta 2012

Kurin palautus

Palautin itseni kuriin. Olen lipsunut lupauksestani nauttia osittaisesta työajasta, stressannut, tehnyt ylitöitä ja ollut pahalla päällä. Halusin palauttaa viimekevään hyvän fiiliksen ja muutaman työkuvion helpotuttua taidankin päästä siihen taas. Tänään olin tyttöä hakemassa jo kahden jälkeen. Kävelimme aurinkoisessa pakkasäässä kirjastoon tarkotuksenamme lainata Ronja Ryövärintytär. Kirja oli kuitenkin lainassa, joten varasimme sen ja lainasimme " Sen pikkuisen Lotan" Tulimme kotiin, luimme monta lukua, söimme kaalikääryleitä ja perunamuussia ja meillä oli ihanaa. Pitkästä aikaa oli jotenkin helpompi hengittää.

Illalla mies ja tyttö lähtivät luistelemaan,  torstaiseen tapaan ja minä sain itselleni aikaa. Pitkästä aikaa jaksoin tehdä muutakin kuin nukkua tai tuijottaa telkkaria. Korjailin pois kynttilälyhtyjä ja tähtilamppuja. Sisustin uudestaan alakerran vessan ja olohuonekin sai keväisemmän ilmeen.



Seuraavaksi kuvailen keväisiä muutoksia. Tässä vielä jouluisia muistoja ennen pois korjausta.
Olisiko agendani nyt täytetty...olisinko minä taas MINÄ eikä joku stressimörkö??
p.s huomatkaa miten ylimmässä kuvassa näkyy se kodin todellisuus...ikuinen vaatekaappi portaiden kaiteella ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti